Elakadtál? Nézz szét a gyakran ismételt kérdések között! Ha nem kapsz választ a kérdésedre akkor írj nekünk itt » Ügyfélkapu
Nem tudok belépni a szobákba?
A nem hitelesített felhasználók csak a Váróterem és Zárt osztály szobákat használhatják. Hitelesítéshez kattints ide » Hitelesítés
Az erotika szobákba csak a 18 éven felüli felhasználók léphetnek be!
Hogy tudok privátot kezdeményezni?
A kliensenben a “Felhasználók listájában” kattints a névre vagy a felhasználó adatlapján kattints az “Üzenet” gombra.
Hol tudok állapotot módosítani a kliensben?
Állapotot a kliensen belül, a bal hasábban a “Beszélgetések” melletti lefele mutató nyílra kattintva tudsz váltani. Elérhető állapotok: Elérhető | Ne zavarj | Offline
Hogyan tudok bezárni egy szobát/privátot?
Szobát vagy privátot a jobb oldali hasáb jobb felső sarkában található kilépés gombra kattintva tudsz bezárni.
Hogyan tudom magam hitelesíteni?
A“Beállítások” oldal “Regisztráció hitelesítés” dobozában tudod magad hitelesíteni. Ha most szeretnéd ezt megtenni, akkor kattints ide » Hitelesítés
Hitelesítéshez meg kell adnod a jelenlegi jelszavad, telefonszámod országhívó kódját (alapértelmezetten a magyar, 36) és a telefonszámod. A “Hitelesítem magam” gombra kattintva rendszerünk küld neked egy SMS-t, amiben találsz egy 4 számjegyű kódot, amit az oldalon kell megadnod.
Miért kell megadni a telefonszámom?
A hitelesítést a szabálysértő felhasználók könnyebb azonosítása miatt vezettük be, a nem hitelesített tagjaink, csak az Előszoba és a Zárt osztály szobákat, valamint a privát beszélgetéseket használhatják. Ezen felül, ha hitelesítetted magad, akkor egyedi színt is választhatsz a kliens használatához.
Mire használják fel a telefonszámom?
A telefonszám csak a hitelesítésre szolgál, azt nem adjuk át harmadik félnek, nem értékesítjük és reklám üzenetet sem fogunk rá küldeni. A hitelesítés nem kerül pénzbe, és a későbbiekben sem fogunk ezért tőled pénzt levonni.
Hol találom a régi üzeneteimet?
Az új rendszerben a belső üzenetküldést is a chat kliens váltotta ki. A régi leveleidet a "Beállítások" oldalon tudod letölteni, a "Korábbi beszélgetések letöltése" szekcióban.
Eltűntek a barátaim, hol találom őket?
Barátaid listáját itt találod » Barátok listája
Hol vannak a kedvenceim?
Kedvenceid listáját itt találod » Kedvencek listája
Merre van a tiltottak listája?
A számodra tiltott felhasználók listáját itt találod » Tiltottak listája
Hol tudom módosítani az adataimat?
Adataidat az “Adatlapom szerkesztése” oldalon tudod módosítani.
A születési dátum és a horoszkóp a regisztráció után nem módosítható, ha elírtad, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot itt » Ügyfélkapu
A jelszó és a regisztrált email cím módosítást a “Beállítások” oldalon találod.
Tudom módosítani az adataim láthatóságát?
A regisztrációkor megadott email címed nem publikus, az mások számára nem jelenik meg.
A lakhely mindenki számára publikus, ezzel is könnyíteni szeretnénk az ismerkedést.
A születési dátum láthatósága módosítható, ehhez viszont prémium előfizetéssel kell rendelkezned. Ha prémium vagy, akkor a “Beállítások” oldalon változtathatsz rajta.
A többi adat láthatósága nem módosítható, ha kitöltöd a mezőket, akkor azok automatikusan láthatóvá válnak mások számára.
Hol tudok előfizetést vásárolni?
Prémium előfizetéshez kattints ide » Előfizetés
Konferenciaszoba előfizetéshez kattints ide » Előfizetés konferenciaszobára
Hol tudok képet feltölteni?
Profilképet az “Adatlapom szerkesztése” oldalon tudsz módosítani.
Új albumot létrehozni, ebbe vagy már meglévőbe képet feltölteni itt tudsz » Albumok
Nem találom a konferenciaszobákat! Merre vannak?
A konferenciaszobák listáját a “Konferenciaszoba” oldalon találod.
Hogyan tudom módosítani a jelszavam?
Jelszavad a “Beállítások” oldal “Jelszó módosítás” dobozában tudod megváltoztatni.
Hogyan tudom módosítani az email címem?
Email címed a “Beállítások” oldal “Email cím módosítás” dobozában tudod megváltoztatni.
Hol tudok tiltani egy felhasználót?
Felhasználót tiltani a privát beszélgetés során a jobb oldali hasábban vagy a felhasználó adatlapján a “Tiltom” gombra kattintva tudsz.
Hol tudok jelenteni egy felhasználót?
Felhasználót jelenteni a privát beszélgetés során a jobb oldali hasábban vagy a felhasználó adatlapján a “Felhasználó jelentése” gombra kattintva tudsz.
Törölni szeretném magam! Hogyan tudom?
Regisztrációdat a “Beállítások” oldal “Regisztráció törlése” dobozában tudod megszüntetni.